Produsele NITA beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Termenul de Garanție pentru persoanele fizice este de 2 ani de zile, atât pentru persoanele fizice cât și pentru persoanele.

În cazul produselor NITA, certificatele de garanție  sunt emise direct de către S.C. Tobimar S.R.L, compania deținătoare a brandului NITA.

Pentru produsele vândute vei primi certificat de garanție emis de producător sau distribuitor în format tipărit. Îl găsești în cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei.

Păstrează certificatul că să poți beneficia de garanție, dacă va fi nevoie.

Pentru produsele care nu vin însoțite de un Certificat de Garanție, Condițiile de Garanție vin acordate pe baza facturii primite la livrarea comenzii. În situațiile nedorite în care factură lipsește din colet, va rugăm să o solicitați pe email la [email protected]. O copie digitală a facturii este salvată automat în sistemul nostru la emiterea acesteia.

Dacă produsul se defectează în perioada de garanție, reparația sau înlocuirea îți este asigurată de rețeaua de service autorizat a producătorului/distribuitorului, în centrele specificate în certificat.

Trebuie doar să semnalezi produsul defectat către Tobimar sau la cel mai apropiat centru de service menționat în certificat, care va prelua întreagă responsabilitate a rezolvării garanției și va demara procedurile necesare.

Condițiile de acordare a garanțiilor pot varia în funcție de producător și sunt stabilite în politicile comerciale ale fiecărui producător, la nivel național.

Certificatul de Garanție pentru produse cu certificat de garanție emis de Tobimar S.R.L. poate fi vizualizat și descărcat de aici.