Întrebări Frecvente

  1. Asigură-te că dispozitivul este pornit.
  2. Asigură-te că telefonul este conectat la internet.
  3. Asigură-te că dispozitivul este în modul de conectare. Resetează dispozitivul smart pentru a intra în modul de conectare. Vezi secțiunea „Cum se resetează dispozitivul Nita Connected Lighting” de mai jos.
  4. Verifică router-ul și setările acestuia: Dacă folosești un router wireless dual-band, selectează rețeaua de 2.4GHz. Router-ul trebuie să aibă activată funcția de transmisie.
  5. Asigură-te că semnalul WiFi este suficient de puternic. Pentru a menține calitatea semnalului, păstrează o distanță cât mai mică între router și dispozitivul smart pe care îl conectezi.
  6. Asigură-te că nu ai depășit numărul maxim de dispozitive conectate pe care aplicația îl poate suporta (150).
  7. Verifică dacă funcția de filtrare MAC a router-ului este activă. Dacă este, șterge dispozitivul din listă de filtrare și asigură-te că router-ul nu blochează conectarea dispozitivului.
  8. Asigură-te că parola WiFi introdusă în aplicație este cea corectă.
  1. Procedura de resetare pentru dispozitivele cu buton de resetare (prelungitor, difuzor, prize etc.) -> Apasă butonul de resetare timp de 5 secunde până când LED-ul luminează intermitent, indicând resetarea dispozitivului. Dacă LED-ul luminează intermitent rapid (de 2 ori pe secundă), dispozitivul a intrat în modul de conectare EZ. Dacă intermitența este scăzută (o aprindere la 3 secunde), dispozitivul a intrat în modul de conectare AP. În modul EZ, apasă butonul de resetare timp de 5 secunde până când LED-ul luminează cu intermitență scăzută, indicând trecerea în modul de conectare AP (și vice versa).
  2. Procedura de resetare pentru dispozitivele de iluminare (becuri, întrerupătoare) -> Începe prin a stinge luminile. Resetează dispozitivul urmând întocmai pașii: pornit-oprit-pornit-oprit-pornit (intervalul de timp dintre pornire-oprire nu trebuie să depășească 10 secunde). Când luminile se aprind intermitent, dispozitivul a fost resetat cu succes. Dacă luminile nu se aprind intermitent, repetă pașii de mai sus. Când luminile se aprind intermitent, rapid (4 ori/secundă), dispozitivul a intrat în modul de conectare EZ. Dacă luminile se aprind cu intermitență scăzută (2 ori/3 secunde), dispozitivul a intrat în modul de conectare AP. În modul EZ, repetă pașii de mai sus până când luminile se aprind cu intermitență scăzută, indicând trecerea dispozitivului în modul de conectare AP (și vice versa).
    1. Asigură-te că LED-ul luminează intermitent, rapid.
    2. Asigură-te că telefonul este conectat la rețeaua WiFi.
    3. Apasă butonul „Add device” în aplicația Smartlife și introdu parola rețelei WiFi pe care faci conectarea.
  1. Asigură-te că LEDul luminează intermitent, cu o frecvență scăzută.
  2. Apasă „Add device” în aplicația Smartlife și selectează „AP mode” din colțul dreapta-sus. Conectează dispozitivul prin rețeaua proprie și apoi conectează-l la rețeaua WiFi.
  3. Apasă „Next” pentru a adăuga dispozitivul.

Când conectezi un dispozitiv pentru prima dată, este necesar ca telefonul și dispozitivul să fie conectate la aceeași rețea WiFi.

După adăugare, poți controla dispozitivul prin intermediul conexiunilor 2G/3G/4G.

Deschide aplicația Smartlife, accesează „Profil” > „Partajare dispozitiv” > „Conexiuni” și selectează „Adăugați partajare”.

 

Deschide aplicația Smartlife și accesează „Profil” > „Partajare dispozitiv” > „Conexiuni primite”. Poți șterge dispozitivele partajate de alți utilizatori printr-o glisare la stânga.